Армада
Спочатку була «Aрмада». Потім з'явилися Limp Bizkit. І тільки потім утворилися Linkin Park.
Насправді, загального в цих груп не дуже багато, але оскільки порівнювати більше не із чим, в акул пера з'явилося негласне правило проводити між цими екстремальними командами аналогії. І якщо таке порівняння ще більш-менш прийнятно, те висловлення деяких особливо обдарованих музичних критиків про подібність групи «Армада» на колективи «Наутилус Помпилиус», «Арія», «Аліса» або Bon Jovi викликає в самих учасників «Армади» легке здивування.
… У далекому 1995 році, коли група з міста Слов'янська тільки збиралася скорити мир, навряд чи кому-небудь у голову прийшли б такі порівняння. Тоді «Армада» посіла перше місце в року-номінації фестивалю «Червона Рута-95». Правда, по суті, перше місце музикантам не дали, аргументуючи своє рішення притримати нагороду відсутністю в «Армади» «чіткої української визначенности» - ну не хотіла група міняти музичний стиль.
«Нам тоді сказали, що музика в нас класна, але американська. На що ми з подивом отве- тили: «Так яка в дійсному рок-н-ролі може бути украин- ская музика?»
Після цього випадку «Армадовцы» міцно задумалися над своєю музичною сутністю. Тяже- лые думи привели до того, що музиканти вирішили замінити жіночий вокал (і такі експерименти мали місце) на чоловічий й обновити склад колективу. «Раніше ми грали вкрай важку музику - дум. Поступово усвідомили, що дозріли для серйозної роботи. Від нас пішов колишній барабанщик, на місце якого ми запросили Ігоря Лященко...»
Восени 1997 року «Армаду» запросили виступити в Києві на фестивалі «Рок-Экзистенция». Їхали музиканти в столицю з наміром залишитися. Спочатку довелося дуже складно, побутові проблеми заважали творчості. Дотримуючись класичного сюжету, музиканти жили впятером в одній кімнаті, що знімали у двухкомнатной квартирі. У сусідній кімнаті проживала сама господарка квартири із чоловіком, що щодня починав з косяка, продовжував їм в обід і косяком же, властиво, закінчував свій день. «Устав від такого життя, наша господарка прогнала свого чоловіка, і до неї переїхала сестра. Ми потім з'ясували, що наші панянки були диспетчерами на телефоні в так називаній службі знайомств. Іноді клієнти попадали до нас... Ми навіть знаємо тарифи на різні сексуальні послуги... І от один раз, повернувшись увечері додому, ми виявили у квартирі парочку бритоголових типів...» - згадують «Армадовцы». Пацани, що розгромили кухню «,» на новину про те, що квартиранти - музиканти, відреагували живенько, поділившись із «Армадовцами» про своє бажання музицировать. Із цією метою вони якось украли барабани й стукали по них всю ніч у своєму селі. Там^-те їх і взяли на місці злочину... В «Армади» пішли численні виступи в Києві, міцніла їхня впевненість у своїх силах. В 1999 році хлопці дозріли для запису дебютного альбому. Половина з десяти пісень записувалася на студії «Столиця», друга половина - під час живого виступу. Так народилася назва альбому «5+5».
З тих пор група «Армада» викликає все більший інтерес, особливо в Москві (до речі кажучи, «Армада» єдина з українських груп виступала на торішньому масштабному російському фестивалі «Навала»), куди музикантів кличуть не тільки виступати, але й записувати альбом. Однак хлопці залишилися вірні собі й, відмовившись від пропозиції записатися в Росії й Німеччині, приступилися в київської White Studio Олега «Білого» Шевченко до роботи над новим альбомом. Альбом, що охрестили нетиповим для сильних чоловіків назвою «Ніжність», вийшов надзвичайно цілісним і гармонічним. Альбом, записаний у стилі, що самі музиканти визначають як жорстко енергетичну суміш хард-корра, нью-меттала й индастриела, призначений не для слабких вух. «Ніжність» вийшла на початку 2002-го року.
«Пісні для альбому ми складали протягом року. Використали не тільки старі електронні фішки, але й такі специфічні звуки, які при прослуховуванні можуть бути не чутні, але залишаються на рівні підсвідомості. Це щось те саме що 25-му кадр. На обкладинці альбому ми так і написали: «Для повного сприйняття психоакустических ефектів рекомендується прослуховування в навушниках». На пісні з альбому «Ніжність» зняті два кліпи: «Ненавиджу весну», і «Атлантида». Обоє - авторства відомого українського клипмейкера Віктора Придувалова.
Джерело: @music
Армада, рок-група з України з'явилася в листопаді 1999 з першим альбомом «5+5», що складався з 5 трэков записаних у студії й 5 треків з їхнього живого виступу.
Період 1999-2000р. був насичений роботою для групи в Україні. Починаючи з участі в тіл-шоу в ефірі «1+1» (одного із самих популярних каналів в Україні), Армада представляє «5+5» на різних площадках України: великий концерт у Києві за участю відомих рок груп з України й Росії, Адидас Стрит Шоу, тур по замках у західній Україні, ряд телевиступів на першому національному каналі, концерт зі Скутер в одному з київських клубів, байкер-шоу, українські фестиваль^-фестивалі-роки-фестивалі й акції й т.д. Восени 2000 року кліп Армади на пісню «Земля в ілюмінаторі» ротировался по всіх лідируючих музичних каналах в Україні, також як і на МТВ Росія.
2001 рік приніс Армаді контракт із Воля Мьюзик Груп. Співробітництво протягом одного року привело до активної роботи групи не тільки в Україні. Навесні Армада приїжджала в Москву (Росія), де мала ряд концертів, а також виступ в ефірі Московського телевізійного каналу. Улітку того ж року їх запросили на фестиваль Навала - найбільший московський рок фестиваль. Пізніше, у вересні, Армада очолила фестиваль Гостріння-Точка-крапка-рок-крапка.
У перервах між концертами Армада працювала над новим альбомом Ніжність, що був презентований навесні 2002 року. Випуск альбому був підтриманий двома кліпами на пісні НЕНАВИДЖУ ВЕСНУ й АТЛАНТИДА, які продовжують транслюватися на різних музичних каналах і передачах. Незважаючи на ніжну назву, альбом залучив аж ніяк не делікатних фанов і викликав суперечливі думки в українському музичному суспільстві. Із цією програмою Армада стала постійним гостем таких акцій, як байкер-пати й экстрим-шоу. Під впливом різних музичних стилів хлопці створили нову тенденцію в Україні, що є не гіршою альтернативою Faith no More, Korn або Limp Bizkit.
«Те, що робить Армада з України, хоч й є кроссовером, але, у той же час, це не просто комбінація хэви-метал, рэпа й хардкора. Ритм пісень підсилюється завдяки екзотичній фонетиці російської мови. Тверді, рубані рифи в сполученні із сухим барабанним бітом тяжіють до индастриэл. Іноді гітарні рифи викликають асоціацію з фьюжн джазз, але без його інтелектуального впливу. От, що відбувається, коли за справу беруться талановиті, граючі на високому рівні музиканти» Михаэль Шэфер Липень 2003р. Рецензія на альбом групи Армада «Ніжність» у журналі «Metal-Hammer» (Німеччина)
|